Fijne kerstvakantie en is jouw zorgvergoeding voor 2020 nog voldoende toereikend?

Dit is alweer de laatste schoolweek van 2019. Ook mijn praktijk is tijdens de schoolvakantie gesloten en ik ga twee weken ‘nietsdoen’, heerlijk lezen, wandelen en natuurlijk met mijn gezin genieten van de feestdagen.
kerstwens 20190002
De aanvullende pakketten van veel zorgverzekeraars worden weer uitgedund in 2020. Kijk dus goed na of jouw zorgverzekeraar kunstzinnige therapie nog steeds (voldoende) vergoedt en stap desnoods, voor 1 januari, over naar een andere zorgverzekeraar.
Je hoeft je basisverzekering overigens niet bij dezelfde zorgverzekeraar te hebben als je aanvullende verzekering.

Soms is het mogelijk een Persoons Gebonden Budget aan te vragen bij de gemeente voor kunstzinnige therapie. Hier zijn wel wat voorwaarden aan verbonden. Bij het gemeenteloket kun je terecht voor meer informatie. Je kunt ook contact met mij opnemen voor vragen hierover.

Ik wens  je heel fijne feestdagen met je dierbaren en een mooi begin van 2020!

Vanaf maandag 6 januari 2020 is mijn praktijk weer open voor een heel nieuw jaar
Kunstzinnige therapie voor Helden en Buitenbeentjes!